saknar..

Saknar ridlägret :( och mina små pollar jag hade :(
Tänkte skriva om hästarna ja hade :)
 
Jumping Arkanzas ''Kanzas''
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kanzas är en 13 årig d-ponny. Han är en svett fux och tävlar upp till L:A. Kanzan är lite på tårna och trippar fram ;)
I stallet var han jätte snäll och gosig, på 5 dagar hann jag lära han: '' Puss'' och ''Hov'' stolt? :D
haha närå ;)
Jag hade han 1 lektion varje dag eftersom Pluto hade hosta ''ganska kraftig hosta...''
När man red ut vart han lite stark och ville springa iväg, men efter ett tag slappnar han av och blir lite lungnare :)
 
 
 
Pluto
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pluto är en 18 årig c-ponny. Han är isabell färgad med en bläs, han har tävlat SM i hoppning 2 gg när han var yngre med bra ressultat :D
Jag hade Pluto förra året också, han är jätte fin i dressyr :3 Jag hoppade inte han pga av hans hosta :(
När vi hade gymkana (stavning) så känns han som värsta stjärnan! :D
Han är snabb :3
 
/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0